Löwengrip Care & Color.

 
 
Förra veckan så gick jag här hemma och muttrade för mig själv över att mitt hår var så torrt och hemskt ( Graviditet, amning, löshår ) samt att min deodorant sjöng på sista versen..
 
Men när brevbärarn kom så fick jag svaret på mina gnäll och muttringar.. Jag fick nämerligen paket ifrån Kronans apotek.
 
Jag har ju ett sammarbete med dom som ni som kanske minns? Om ni inte minns så kan ni läsa HÄÄÄR
 
 
Denna gång så trillade det ned två proudukter ifrån bloggarnas bloggare Blondinbella.
 
Jag har sedan tidigare Shampoo och Balsam ifrån hennes serie Löwengrip Care&Color och nu fick jag Chansen att pröva Deodoranten Count on me och inpackningen Intense Care..
 
Jag har använt både deon och inpackningen och jag måste säga, att deon inte gör min stackars hud irriterad och torr samt att den gör vad den ska och doftar riktigt gott också utan att störa.
 
Inpackningen har gjort underverk för mitt stackars hår.. Jag har inte klippt mig på över 1ÅR faktiskt sedan så har jag varit gravid på det, solen har slitit mitt hår hela förra sommaren, jag har ammat sedan så har jag även haft löshår i ett antal månader utöver det så har jag en liten sötnöt här hemma som gärna tuggar och tovar mitt hår när hon ska sova.
Men inpackningen gör håret mjukt och lent mitt tidigare snustorra hår ser faktiskt ut att må hyfsat efter att ha använt inpackningen några gånger nu.
 
Om ni är sugna på att testa dessa saker själva så hittar ni dom på Kronans apotek. 
 
Detta inlägg är i sammarbete med kronans apotet.
 
Charlie 7-9 månader, Kronans apotek | Blondinbella, Löwengrip Care&Color, Mammablogg, Proudukter, kronans, kronansapotek, sammarbete | |
Upp