Paket.

 
 
I December lämnade Victoria en kommentar här på min blogg om att jag borde skicka in en ansökan till Kronans apotek eftersom att dom sökte bloggare.. Sagt och gjort, så visst kunde jag skicka in en ansökan dit. trodde inte dom skulle ta med mig bland alla gigantiska bloggare som finns därute. Men tjii fick jag...
 
Nu i veckan som var så trillade det ned en liten avi utan avsändare.. och jag som inte hade beställt något förstod inget alls..
 
Dagarna gick och jag hade ingen möjlighet att hämta ut det anonyma paketet. vips så blev det torsdag och jag begav mig upp till Lycksele för lite jobb.
 
Patrik fick ta tag i saken och hämta ut paketet mitt, och i det fann han följande! 
 
Våtservetter och bomullspinnar för barn..
 
Jag har hunnit testa våtservetterna redan i samband med att Charlie skulle äta lite lunch! Till min fröjd så klarade våtservetterna både första och andra testet som jag utsatte dom för. 
Det första testet är om Jag klarar av dom.. Det är verkligen inte många våtservetter som min hud överlever, men dessa har jag inte blivit röd utav och inte heller har dom kliat på mina händer.. Vilket otroligt många andra gör
Sedan var jag tvungen att kolla om dom kunde hålla Charlie ren! Hon åt någon burkmat som lämnade efter sig en fin röd/orange färg i hela ansiktet och även på stolen.. Men ja våtservetterna klarade även det! 
 
Lägligt nog så är mitt paket våtservetter jag använder alldeles strax slut! räcker kanske till 2-3 kissblöjor eller 1 bajsblöja så snart får dom även torka en söt liten bebisrumpa. 
 
Bomullspinnarna slet jag upp! och började dra i! Vi har några som är köpta någon helt annanstans och dom gillar jag inte alls, när jag är och pillar vid Charlies öron så har dom förmågan att lossna ifrån pinnen, så självklart var jag tvungen att testa om dessa höll måttet. 
och vad tror ni? gjorde dom det? 
JA tänk för att dom gjorde det.
 
 
Eftersom att jag är så löjligt känslig så har jag dragit mig ifrån att pröva andra saker än det som jag vet fungerar på mig, men dessa håller måttet och dom är dessutom godkända utav Astma och allergiförbundet sedan är dom också miljömärkta..
 
 
Om det inte framgått tidigare i detta inlägg så är detta inlägg helt och hållet ett inlägg som är skrivet i sammarbete med Kronans Apotek! 
 
Åsikterna är mina, men produkterna kommer så snällt ifrån dom. Det är riktigt kul att få Chansen att testa på lite nya märken utav produkter man annars så inrutat köper.. 
Charlie 4-6 månader, Kronans apotek, Tips | Barnprodukter, Charlie, Doris, kronans, kronansapotek, sammarbete | |
Upp