Snart.

 
 
Tänk att denna bild är tagen för snart 9 månader sedan, när denna bild är knäppt är Charlie inte mera än några timmar gammal, jag har inte sovit på över 48timmar och vi är fullkomligt förälskade i våran lilla gullefjun.
 
 
Jag vet att precis alla föräldrar säger detta, men Charlie var tammetusan den sötaste finaste bebisen jag sett.
 
Idag så är Charlie 8månader och 27 dagar gammal. 
 
Det är helt otroligt hur fort tiden har gått, när man sitter i skolan så är en temin lika med en evighet medans nu efter att man fått barn så är 9 månader ett ögonblick. 
 
När blev min lilla nyfödda bebis såhär stor? 
Jag minns det som igår när pappa och jag sitter i undersökningsrummet och kollar en Ctg kurva och läkaren kommer in och berättar att det minsan kommer att bli en igångsättning för att min kropp inte klarade mera. 
 
Pappa pratar på om att för 26 år sedan så var detta rum ett rökrum och nu sitter här här och ska bli morfar. 
 
Eller när pappa och Richard dundrar in på BB för att få träffa Charlie och ingen utav dom vågar hålla i henne, Charlies råtta som legat i pappas innerficka och väntat på att få gosas med. 
 
Bilder, Charlie 0-1 månad, Charlie 7-9 månader | 9 månader, BB, Charlie, Elodie details, Ett ögonblick, Mamma blogg, Nykläckt | |
Upp