Männen.



Männen i Charlies liv är helt klart der viktigaste hon har Strax efter löshåret och snuttarna..

Igårkväll så var hennes morfar här och även fast hon är sjuk så sken hon upp som en sol när han kom och grät när han skulle gå..

Likadant ikväll då kom min lillebror hit för att hjälpa mig så att jag skulle få duscha.. jag är ensam denna vecka.. vi har ju en fröken fräken med  öroninflammation och med den så sömnvägrar hon.. hon är också väldigt klängig och kinkig så att få tid till att dusha utan hjälp var omöjligt..

I varje fall Richard, innan han kom så satt hon på golvet och skällde på en blöja direkt hon hör hans röst skiner hon upp och börjar leta efter honom, och när han ska gå.. så kastar hon sig efter honom och gråter.. hon grät ett tag efter han hade gått till och med.. 

Gammelmorfar och Farfar Michael är också två utav Charlies män! Hon skiner upp som en sol man märker verkligen att hon litar på dom!

Lika så hennes farfar! Förutom sist när hon var dödatrött.. 

Såklart finns hennes pappa med men han behöver jag inte skriva om tycker jag för det är väl rätt uppenbart att hon älskar honom..

Charlie 10-12 månader | |
Upp