Ullared.

 
 
Igår så var jag nere i ullared med Michaela och Marie, vi körde dom körde jag satt bredvid..  Vi började rulla strax efter 22 på tisdagskvällen och kom hem vid 23 på onsdagen.. Har väl sovit 10 minuter en kvart ungefär på detta dygn.. 
 
En hel del fynd gjordes knappt något åt mig eller Charlie och stackars Patrik fick inget alls han.
 
Det var Cirka en månad plus minus några dagar som jag var där nere sist så därför blev det inte allt för mycket denna gång.. Men vi är nästan helt klar med Julklapparna nu i varje fall det är bara Emmie och Lova kvar att köpa åt så det känns skönt! vi har ju ändå 21 dagar på oss så det ska nog gå smidigt att ordna.
 
Baksidan på en söt Pyjamas som Charlie fick
 
Framsidan
 
Pulka till Charlie som hon ska få i julklapp utav hennes Morfar hade jag planerat.
Nog den smidigaste saken jag köpte där nere.. och om vi frågar Patrik kommer han nog säga bästa,
Det är ett ställ för surfplattan så nu slipper vi bygga egna ställningar hela tiden..
En bok som först var tänkt som julklapp åt Charlie men hon slet åt sig den direkt jag öppnade kassen och började spela..
 
Byxor till Charlie
En nattlampa man kan visst inte ha förmånga
 En vetekudde! Denna har Charlie burit runt runt på idag..
Grodan har också fått åka en hel del vagn.
 
 
 
Charlie 1-2 år | |
Upp