Tråkigt.

 
 
Jag tycker det är riktigt tråkigt att bloggen har fallit bort lite för mig, jag vill kunna skriva vad som händer och fötter med Charlie om dagarna men att sitta vid datorn är inget jag hinner med att göra dagligen. Det är knappt så att jag hinner sitta här en gång i veckan.
 
Mobilappen för att blogga bara strular med mig, visst kan jag använda den, men om min mobil autokorrektar ett ord så går det inte för mig sedan att backa för att ändra ordet till det rätta, utan nej då får det minsann blir ett Bu eller Bä som inte alls hör hemma i den meningen..
 
Sedan en till sak som är tråkigt är att det faktiskt är en hel den som läser denna blogg något jag faktiskt märker på statistiken men det är aldrig någonsin någon som kommenterar vilket är lite bu och bä det med.
 
Jag skriver här för eran skull och för min egen också, för att jag ska kunna gå tillbaka och se vad som händer med Charlie. 
 
 
Allmänt, Bilder, Charlie 7-9 månader | |
#1 - - Nina:

Du vet alltid att jag är här och läser😉 men dålig på att kommentera tyvärr😜 supersöt bild på Charlie😊

#2 - - Linda:

Säger detsamma som Nina :) <3

Upp