Önskar.

 
Gud vad jag önskar att vi antingen bodde i ett varmare klimat eller att Lillan skulle komma nu under sommaren, jag vill inte att hon ska komma förtidigt så tro inget sådant, utan mera önskar lite smått att hon var planerad att komma lite tidigare så att man fick chansen att klä på henne alla ursöta gulliga sommar dressar och klänningar som finns ute i butiker och webbshopar just nu. 
 
Men istället så kommer hon fram emot hösten och därför är det otroligt svårt för oss att köpa något till henne nu att kunna förbrerda ordentligt då vi inte vill köpa på oss bara massa kortärmade bodys och inte heller bara massa klänningar. Nej vi vill ju kunna ha långärmade omlottbodys och byxor med fot när hon väl kommer men eftersom att det typ inte finns i butik just nu och inte kommer att finnas på hela sommaren blir det lite jobbigt, jag antar att vi kommer få shoppa på oss så fort höstens kläder kommer ut i butiker och de gör de väl någongång mitt i sommaren har jag för mig.
 
Patrik och jag var in på H&M för någon dag sedan och kollade vi hittade två pack rosa omlottbodys samt två pack rosa byxor med fot på, men självfallet så finns det bara i stora storlekar, vilket inte är så aktuellt för oss just nu. Nej vi vill ha just det setet i både storlek 50 och i 56. 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Nina:

Dem där rekommenderar jag STARKT! Sjukt bra kläder för så små barn!!!👍 så leta vidare! Kolla på deras hemsida?😊

Svar: aah! Älskar söta små omlottbodys :D dock är dom lite krångliga att knäppa haha men det är ju en vanesak troligtvis.. jag vill dock verkligen inte trä över huvudet på verkligt små bebisar :)
Hanna

#2 - - Anonym:

Ellos har en massa långärmade omlottbodys och även åhlens har en enklare modell i olika färger :)

Svar: Ellos har jag inte ens tänkt på att kolla in! Tack för tipset..Aah Åhlens har jag sett att dom har faktiskt..
Hanna

Upp