oufh.

Ligger på sängen och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..

Jag mår något så fruktansvärt illa bara jag flyttar på benen litegranna så känns det som att jag ska kräkas, fryser så att jag skakar och ändå är jag varm så jag kokar inombords..
Kämpar i mig isbitar piggelin och kallvatten..
Petade i mig yoghurt tidigare men de kom upp lika fort som det kom ned..

Denna dag är inte alls kul, så är Patrik iväg på massa kul med jobbet idag också och kommer inte hem före sent.. Missförstå mig inte klart han ska ha kul! Han har jobbat hårt och förtjänar det, sedan vad ska han göra hemma när jag ändå mår såhär? Det är bara så surt att vara ensam och må dåligt. Jag hade velat orka fixa här hemma idag..

Skulle vela fixa klart på och i min byrå samt sy klart vimpeln till vagnen..
Men det går inte då det är ett projekt att bara sitta upp..

huvudet bultar och det blixtrar framför ögonen, som tur är så är katterna lika trötta på livet som jag är idag och ligger lugnt och sover så snällt..

Jag skulle dessutom behöva gå till Ica och köpa mig något att fylla magen med! för även om jag kräks så måste jag ha något i mig.. något annat än yoghurt och glass..

Har verkligen inte tid att må såhär ja! för som sagt jag har saker att fixa hemma sedan imorgon är det bestämt att vi ska till ockelbo för att glutta runt lite samt spana in vad de kan vara för pajas som kört upp margitsbilen då både pappa och Richard berättat att det hållit på gå åt pipsvängen både en och två gånger direkt på parkeringen där dom hämtade Richard igår..

Sedan på söndag är det sagt att vi ska hjälpa Nina och Alex..

Så näe slutklagat! det är som sagt MAX 10veckor kvar utav detta mående så jag ska väl till att ståut antar jag.. det är bara att bita ihop.
Allmänt | |
#1 - - Nina:

Usch varför detta mående nu? Hoppas du mår bättre snabbt!
Jag känner mej *peppar peppar* liiiiite bättre! Man orkar ju stå upp nu men att anstränga sej är fruktansvärt jobbigt, blir yr av att typ böja mej ner.. Hoppas det är ÄNNU bättre imorgon - för oss båda!

Svar: Jadu säg de! Mådde lika igår, men imorgon måste ja må bättre annars ringer jag 1177 haha..Hoppas även du mår bättre imorgon, det är en stoooooor dag så se till att må bra :p
Hanna

Upp