Hetta.

 
Vårat vardagsrum är det något fel på! 
 
Jag kan verkligen inte vara härinne, skulle behöva en stor jäkla AC 
Svetten bokstavlingen rinner utav mig när jag är härinne, jag kan inte sitta i soffan.. Eller rättare sagt jag vågar inte sitta i soffan för jag är rädd att det ska bli blöta svettfläckar efter mig.
 
Kläder är bara att glömma i detta rum, att öppna fönster går inte heller för då blir det bara varmare.
 
Jag var så glad tidigare när vi fick hem soffan att jag äntligen skulle kunna vara i ett annat rum än sovrummet, men sedan denna värmebölja kom så har jag blivit förvisad och kan enbart vistas utanför sovrummet i kort korta stunder för annars dör jag garanterat! 
 
Jag längtar verkligen tills ikväll när Patrik kommer hem! för då ska han få städa, genom att jag är så yr och mår pyton.. Gör det att jag inte kan stå upp med dammsugaren mera än riktigt korta stunder, vilket suger eftersom att de blir så helskotta skitigt här hemma då! 
 
Sheldon har tex levt rövare inatt och vält ut två matskålar på köksgolvet, han har grävt upp en blomma så det är jord på hela vardagsrumsgolvet och han har skottat ur kattlådan så att det är kattsand i hela badrummet och hallen! 
Jag skäms för att skriva det men nej det får se ut som ett bombnedslag tills att Patrik kommer hem, ibland får man sätta hälsan i förstahand. 
 
Det är verkligen tur att jag inte behöver träffa någon idag, då jag först äckelsvettas som en tjock lastbilschafför och lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig.. 
 
Jag antar att det inte är någon som känner sig mandad att komma och städa lägenheten åt en stackars höggravid svettig val? haha
 
Näe! Nu ska jag Bre mig en macka sedan ska jag ta dagens andra kalldusch! 
Allmänt | |
Upp