Hualigen

 
 
Okej såhär ligger det till jag är urusel på att blogga, men jag ska ändå försöka hålla igång denna och knåpa ihop något lite då och då, för detta är något jag faktiskt vill minnas. 
 
Jag måste kunna gå tillbaka och kolla hur jag mådde denna hemska tid på året, för detta är verkligen hemskt! 
för att nämna några faktorer 
 
  • Jag kan inte sova om nätterna
  • Jag mår nästan konstant illa ( Ännu har jag inte spytt peppar peppar ta i trä
  • Jag är yr
  • Jag känner mig som en dålig flickvän då jag inte orkar något och bara vill ligga i fåtöljen eller sängen hela tiden
  • Jag är en dålig mamma till mina katter eftersom att jag inte orkar leka med dom
  • Jag är inte sugen på något att äta men ändå så måste jag äta hela tiden känns det som
  • Jag har knivhugg i magen som gör att jag vill gråta utav smärta när dom väl kommer 
  • Jag känner mig som en dålig vän eftersom att jag inte orkar göra något
 
Hungern, sömnen och illamånedet är verkligen det värsta! 
Det är inte så att jag tror att jag äter mera än någon annan människa i mitt tillstånd, däremot så äter jag sjukt mycket för att vara Hanna, Jag är inte van att äta såhär pass mycket som jag gör just nu, och det västa utav de är att då jag i vanliga fall är väldigt dålig på att känna några hungerkänslor så gör de ju inte saken bättre, jag känner inte att jag börjar bli lite hungrig, nej inte före det hugger tag i mig så att jag nästan svimmar utav hunger, 
 
Det är mycket troligt att jag skulle behöva mig en ät och sovklocka som Skalman har, ni vet han i Bamse
 
Allmänt | |
Upp