Dödstrött.


Jag är verkligen dödstrött. .

Natten till igår så Somnade Charlie vid 17/18 tiden och vaknade 00 sedan efter 00 höll hon igång tills 04:15 då väckte jag Patrik och kände att jag inte klarade mera..
Han kom in till 04:30 och jag fick vila lite.. somna gick ikke men vila fick jag göra tills att Patrik kom in med Charlie 06 och lade henne bredvid mig då var det slut på vilan, jag fick ligga på helspänn tyvärr så nickade jag till vill 06:30 och då vaknade Charlie.. Jag försökte få henne att somna om till 07:30 men då gick det inte mera för mig så Patrik fick så snällt komma och plocka upp henne. . Jag fick Chansen att sova.. 

Somna tig alldeles för lång tid, så som det gör när man kämpar för att hinna sova innan klockan ringer.

Somnade runt 09 och innan 10 kom Patrik in och väckte mig..

Charlie sov inte en BLUND på hela dagen igår.. och somnade i bilen hem ifrån mamma vid 18.. sedan sov hon till 21 och då började samma visa som natten innan.. strax innan 00 så kom Patrik hem och fick ta över men som tur var så somnade hon och sov natten ut.

Jag låg i hennes rum på. En tältsäng och har idag så ont i huvudet att det blixtrar framför ögonen och hela huvudet är fullt utav mos.

| |
Upp