9 Månader.

 
 
Idag är jag 9 månader.
 
och jag.. 
 
  • Har slutat sova hela nätterna..
  • Sover i snitt 1,5timmar på dagen
  • har börjat komma på att det är jättekul att skrika och gör det mer än gärna hela tiden extra kul är det när mamma skriker tillbaka åt mig
  • går ut med möbler och med min gåvagn men allra bäst är vardagsrumsbordet 
  • skiner upp som en sol när jag får syn på Trassel
  • har storlek 68 på mina kläder
  • Säger mamma, ajaj och Nej men har även börjat lära mig att säga pappa .. Baa--baa-ba
  • OM jag fick så skulle jag leva på klämmisar och majskrokar
  • reser mig upp utan problem
  • min favoritmänniska förutom mamma och pappa är solklart min morfar
  • bemästrar alla mina andra färdigheter mycket bättre..
 
 
 
 
Det händer en del på 9månader.. 
Bilder, Charlie 7-9 månader | |
#1 - - Iza:

Åååå lillsnuppan!! Tänk att lilla Charlie är 9 månader nu :D Gud vad tiden går fort. De känns ibland som att Charlie fortfarande är 3-4 månader när jag tänker på henne haha. Och Lykke är 6-7 månader, jag hänger inte med riktigt. Det är både roligt och trist att de går fort, men väldigt skönt också ;$ Vad sägs om att ses nästa vecka? :)

Upp