Vecka 37.

 
 
Igår så var det precis 10% kvar och idag så är det visst vecka 37/36+0
 
Jag tycker att hon mera än gärna får ta och komma nu! Även om jag inte har allt klart för att hon ska kunna vara här så har jag ändå det viktigaste klart..
 
Tror jag ska ta och klicka hem skötväskan idag också så att den kan ta och komma, och efter det är det bara småsaker kvar.. samma saker som jag hade kvar förra veckan har jag kvar att ordna denna vecka.
Bara jag tar tag i sakerna så kommer det ju att gå fort, men jag är lite lat och denna vecka har jag dessutom haft fullt upp då Amanda har varit här på besök! 
 
Men hör och häpna jag och Patrik har i varje fall suttit och letat som galningar efter kuddar, jag skulle vela ha en ordentlig babybutik här så att man kunde klämma och känna på allt innan man köper det! 
Allt är så mycket lättare om man kan ta på sakerna först..
Allmänt, Vecka för vecka. | |
Upp