Svar till mig själv.

 
 
Mitt tidigare inlägg skrev jag när Charlie var 5 veckor gammal, då var hon inte speciellt stor som sagt..
 
Idag vet jag inte hur lång och tung hon är men jag skulle tippa på att hon är runt 70cm lång och väger 9-10kilo
Vi har ganska nyligen bytt storlek till strl 68 så hon är lite liten i storleken för att ändå vara 9 månader.
 
Hennes hår här rött och hennes ögon är fortfarande blåa men nu är dom ljusare stålblå
Krypa det har hon gjort länge i flera månader men gå det har hon inte bemästrat ännu, men bara hon vågar så kommer hon nog att gå också.
 
Charlie säger mamma,aj aj och Nej i princip hela tiden..Så sent som igår så verkar det som att hon börjar försöka säga pappa också för hon säger Baa---Baa--Ba
 

Rosetterna kan hon nästan ha! Vi har köpt några som är lite mindre och dom sitter bättre i hennes hår, hår som hon för den delen börjar få en del utav! 
 
 
 
Giraffsnutten har hon glömt bort litegranna just nu och använder en kossa som hon fick på Barnmässan i oktober samt en vit filt som hon slet åt sig inne på Kapphal innan jul.
 
Storleken på hennes blöjor är just nu nummer 4 men imorgon ska vi köpa nya och då köper vi nummer 5! 
 
Charlie 7-9 månader | |
Upp