Ny vagn.

 
 

Vi jag har letat ett tag efter en ny vagn, då jag tycker att våran är lite väl tung drygt 13 kilo 

vagnen är super i alla lägen förutom när jag ska dra omkring på den länge ensam. Har jag hjälp utav Patrik vilket jag tyvärr inte har så ofta då han faktiskt jobbar  så är det inga problem..

 

Men ja vi har letat efter en ny vagn ett tag både i butik och på blocket.. Vi har hittat våran nästa vagn nu i varje fall, i tisdags så beställde vi den och ja nu står den på posten och väntar på att vi ska hämta ut den,

 

 
Skillnaden på denna och våran är mest att denna vagn är mycket lättare och har ergonomisk sits åt Charlie, denna vagn väger ENDAST 9 Kilo  Vilket är en dröm för mig..
 
- Justerbart handtag: 74-108 cm.
- 5-punktssele.
- Justerbart ryggstöd i tre lägen.
- Vändbar sits med viloläge.
- Låsbara framhjul.
- Lättåtkomlig varukorg.
- Avtagbar säkerhetsbåge.
- Justerbar sufflett.
- Godkänd enligt europeisk standard EN1888.
 
Vagnen är dessutom några centimeter mindre ihopfälld än vad våran är vilket också är super bra. 
 
Jag längtar tills att vi kan hämta ut den. 
 
Charlie 10-12 månader | |
Upp