Ullared.

 
På söndag är det jag och Charlie som åker ned till det gula varuhuset i söder, tillsammans med mormor och morfar.
 
Perfekt tycker jag, då jag ska försöka köpa på mig så mycket i julklappsväg som möjligt redan då. Vi har ju en hel hög med barn som ska ha klappar så det är lika bra att börja redan nu.
 
Min shoppninglista blir allt längre och längre men vi får se vad som faktiskt finns när vi kommer ned dit också. 
 
  • Åkpåse 
  • Förvaringsaskar
  • Kläder 
  • Päls till barnvagnen
  • Leksaksmat
  • Potta
  • Matservice
  • Lek matservice
  • Saker till Charlies kök
  • Julklappar
 
  • Byxor
  • Baskläder
  • Ljusslinga med bollar
  • Shampoo?
  • Balsam?
  • Inslagningspapper
  • väska att ha i jobbet och på resor
  • Farsdagspresent till Patrik
  • Byxor till pappa 
Min lista är garanterat längre, jag har den nedskriven på ett papper så att jag inte ska glömma när jag väl är där.
 
Ja och sedan julklappar/presenter till T,N,N,F,E,E,C,L så ja minst 8 barn till att hitta julklappar/presenter åt
 
Någon utav dessa två åkpåsar vill jag ha till Charlie så jag hoppas att någon utav dessa finns nästa vecka! 
 
 
Dessa askar säljs 3 pack och kostar ca 40 kr vilket är perfekt då Charlie behöver lite mera förvarning .. Frågan är bara om jag ska ha gråa eller rosa askar..
 
Bilder, Charlie 1-2 år, Vill Ha.. | Charlie, Mamma blogg | |
Upp