Produkter.

 
 
Jag och min lilla blogg har äran att få små överraskningar ifrån Kronans apotek lite då och då.. Jag blir alltid lika glad när det dimper ned i brevlådan..Även Charlie brukar bli glad då det mestadels är saker till henne och inte till mig.. 
 
Vi har tillexempel fått testa på MaMs glasnappflaskor som vi älskar här hemma även deras sovahelanattennapp Eller MAM PERFECT  som den heter om du letar efter den på apoteket.. Denna napp är underbar och tjaa finns bara på apoteket vilket kan bli lite knivigt ibland då nappen försvinner och apoteket har stängt.. apotek har ju tyvärr inte lika generösa öppettider som en mataffär..
 
Men till saken! 
Häromdagen fick jag hem ett höstigt läppstift och Isabella Löwengrips gravid olja, jag är ju dock inte gravid men den kommer garanterat komma till användning då jag nog vet ett par som är gravida och kan testa på den åt mig..  Den doftade i varje fall riktigt gott och jag tror med säkerhet att den är lika bra som alla hennes andra proudukter.. 
 
 
 
 
Detta inlägg skrivs i sammarbete med kronans apotek 
 
Charlie 1-2 år, Kronans apotek | Blondinbella, Gävle, Löwengrip Care&Color, Proudukter, kronansapotek | |
Upp