Soffläge.

Jag sitter i soffan med Gizmo i knät och bara känner lugnet..

Patrik sover fortfarande och Charlie har somnat om..

Vi får se hur länge Patrik planerat på att sova.. har han inte vaknat när Charlie vaknar ifrån sin vila så får han sllt bli väckt då..


Men han behöver få sova, eller ja både han och jag behöver få sova haha

Men idag fick det bli hans tur!


Jag gnäller inte dock på det, utan tycker istället att det är rätt skönt att sitta uppkrupen i soffan helt ensam och bara tänka/mysa med katterna en stund för sedan saknar jag Charlie..

Idag har jag tänkt att vi ska plocka lite i Charlies rum så att der blir klart någongång.. eller åtminstone inflyttningsbart.

Jag antar egentligen att ett barnrum aldrig blir klart men mer eller mindre klart måste det ju bli!

Så fort vi är nöjda därinne så lovar jag att visa er bilder på hur der ser ut. 

Lillans Rum | |
Upp