Planer.

 
 
Idag så är det inplanerat att Charlie och jag ska gå till BVC för att träffa en tandhygenist som ska prata med mig lite om hennes tänder och hur vi ska sköta dom Dock tycker jag det är rätt uppenbart hur man sköter tänder men ah
 
Just nu så ligger min lilla prinsessa och vilar lite och när hon vaknar har jag tänkt att hon ska få äta sin second breakfast och efter det ska vi sätta på oss en torr blöja och gå till någon lekpark! 
 
Charlie var ute i stugan och lekte på gräset medan hennes morfar och morbror röjde i hallonbuskarna igår.
Skitläskigt att vara där om vi frågar henne..
 
 
Sötnosen igår. Hennes nya fina rosa skor är redan nötta vid tårna. Men det ska väl synas att hon använder dom eller hur? 
 
Charlie 7-9 månader | |
#1 - - JENNYH - Mammablogg:

Men gud så söt =)!

Upp