Dagens Bebis.

 
 
Idag har Charlie på sig en klänningsbody som hon fått ifrån hennes Gammelmormor och Gammelmorfar..
När hon fick denna "klänning" så drunknade hon i den, men nu verkar den sitta perfekt.. Den är lite lite stor ännu så hon kan nog ha den ett tag! Vilket är toppen för den är så himla söt och tyget är jätte mjukt.
 
Just nu ligger hon bakom mig i sitt babynest och piper i sömnen, jag tror hon saknar pappa sin litegranna faktiskt! 
 
Eller så är hon kanske orolig att jag ska dra ut henne i kylan idag igen haha! 
 
 
 
Jag måste säga att jag är tacksam över att ha en sådan lugn bebis som jag faktiskt har! 
Idag har jag tillexempel tagit mig en långdusch och ätit frukost helt själv.. Sovmorgon hade jag kunnat få om jag hade velat också, för min lilla Gullefjun sov ända ifrån 07 till 10 hon tvärslocknade efter att hon fått mat vid halv 7 och åt i sömnen i princip vid 10 sedan dess har hon sovit.. 
 
Charlie 0-1 månad, Lillans Garderob | |
Upp