klåda

Godkväll!

det kliar!
det kliar så att jag håller på att dö!
inatt fick jag sova 2h för att det kliade så himlans mycket så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, det kliade och jag låg och grät av plågandet!

jag har testat xylocain på detta och inte ens det hjälper och då är det endå en bedövningskräm.

imorgon ska ja ringa BM och hälsocentralen tror ja för någon utav dom två måste kunna hjälpa mig!

mina ben och knäveck börjar se ut som sår.. jag kliar tills det blöder, har svårt att sitta/ligga still..Det går inte att slappna av för att det kliar för mycket

smalben
knäveck
armveck
underarmar
lår
rumpa
ljumskar
bröst
rygg
ansikte
hals

i princip de enda som aldrig kliar är mina händer och mina fötter annars är det tammefan allt annat tror ja! de ja skrev ovanför är det som är värst det som jag håller på att dö utav!
Allmänt | |
Upp