H&M.


Vi har ju redan konstaterat att jag inte är ett vidare fan utav hms bebiskläder.. inte denna säsong i varje fall och efter ett kik på hemsidan nyss så var det ingen större lycka för nästa säsong heller..

utav Alla bebiskläderna hittade jag tre saker tror jag som jag skulle kunna tänka mig att köpa hem, och då är de illa med tanke på att alla bebiskläder brukar vara grymt söta!

Så vad är problemet? har både jag och Patrik blivit extremt kräsna eller har butiken tappat gnistan helt och hållet?



Så detta är vad jag såg, en baseballjacka i grått och ljusrosa, hon har redan en som hon fått ärva ifrån sin kusin, men den är mörkare i färgen..
en söt liten basker men sådana har ju i princip alla butiker till hösten.
Sedan strumpor.. och ja det känns illa när det hamnar strumpor med på listan över det enda jag hittar på hemsidan!

Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och intala mig själv att jag mår kanon så får vi se hur de blir!
Allmänt | |
#1 - - Nina:

Oj! Jag som tycker H&M har fina kläder! 😜 men smaken är som baken!😉 jag köper nästan mest kläder åt Nowalie på Lindex har det blivit nu den senaste tiden😊 men newbie är ju fint det också!

Svar: Ja alltså jag har alltid gillat H&M tidigare.. både Naomi och Jockes barn har fått massvis ifrån H&M som jag köpt.. men just sommar och höstkläderna fanns de inget som föll mig i smaken då har jag dock bara kollat på nyfödd avdelningen men ändå..Lindex hittar jag massvis på och jag skulle gärna klä Lillan i enbart newbie om jag kunde :P helt förälskad i dom kläderna ja haha..
Hanna

#2 - - Moa :

Jag köpte typ 1 plagg där på bebis avdelningen. Finns ingenting, as tråkiga kläder. Men nu när hon kan ha från den större avdelningen finns det fina saker. Handla senast där idag :)

Svar: Nej eller hur! Bebisavdelningen suger verkligen :/ Ja på de större storlekarna finns det kläder som är fina..
Från typ man lämnar nyfödd avdelningen ända upp till 170 :D
Hanna

Upp