Handduken.


Jag kastar in handduken totalt för idag ja!

Efter att ha legat i sängen hela dagen så är kroppen bra mör måste jag säga, är verkligen öm precis överallt och önskar Patrik var här och kunde massera min rygg och mina höfter samt axlar lite! Men nääe..

Han får göra der imorgonbitti istället.

Jag är i varje fall döende trött efter att inte ha fått i mig något vidare med näring idag.. de mesta har liksom inte fått stanna kvar.

Har ägnat större delen utav dagen med att prata med pappa så inte något vettigt gjort idag inte.

Bara för att jag är så sjukt trött nu så har Lillan precis bestämt sig för att vakna till och köra gymnastik, tror att den lilla donnan inne i min lilla etta har bestämt sig för att vända lite smått på dygnet. Det är då något jag inte uppskattar något vidare.
Sent på kvällar och nätter håller hon på och sover/vilar sig igenom dagarnas flesta timmar..

Hoppas att det bara är någon fas hon går igenom för de kommer vara sjukt påfrestande om hon ska vara vaken helt fel tider ända tills förlossningen..

God natt..
Allmänt | |
#1 - - Moster Sabina:

Det är bara att vänja sig.. Blir ju inte direkt mer plats nu när du är inne på slutspurten! ;) tror jag flyttar in hos er på kvällarna så får jag också vara med och buffas eller så vågar skruttan inte röra en fena 😉😘

Svar: haha Jo det är väl bara att vänja sig .. men jag skulle mera än gärna må lite bra också :) Du är såååååååå välkommen hon kommer ligga blickstilla om du är här varje kväll ska du se ;) <3
Hanna

#2 - - Iza:

Åhh vilken bra idé du kom med!! Att använda en spikmatta där man inte önskar katterna ska ligga :) De hade jag inte tänkt på alls faktiskt!

Förövrigt läste jag ditt senaste inlägg om att din sessa har sin egna dygnsrytm. De har min också haft, de har gått väldigt i perioder om när hon är vaken och när hon sover. När jag var van vid ett mönster och hon ändrade så nojade jag mig för att hon var lugn så länge, sedan dansade hennes lilla rumpa samba i min mage så de såg ut som hon röjde berg och dalar. Så chansen är stor att din sessa kommer matcha din rytm bättre snart :) kram

Svar: Ja, jag fick det i tips utav en kompis som hade testat det på sin katt.. Förhoppningsvis så kommer det även fungera på mina kissar, vill inte ha dom uppe i Lillan då dom eller i varje fall en utav dom gärna lägger sig uppe i ansiktet och över ansiktet. På oss vuxna och stora går det ju bra men tänk om han skulle lägga sig på henne..
Åh jag hoppas du har rätt! man blir så jäklans rädd när dom inte rör på sig "som dom ska" eller ja som man själv tycker att dom ska..
Idag har hon dansat runt och bökat så jag nästan tror att hon håller på att renoverar därinne :D

Hur mår du? Du hade visst passerat tiden lite va?
Kram
Hanna

Upp