Kläder.

 
 
Jag har suttit och kollat runt på lite olika hemsidor efter inspiration till kläder att ha nu i jul! 
 
Jag hittar nada, en klänning har jag hittat men den vill jag inte ha för jag är rätt bitter över hur skärningen under bröstet sitter! NU när jag inte behöver dom sitter nämerligen skärningen precis under bröstet men när jag var gravid fanns det inte en enda sådan klänning nej då var alla skurna i midjan.. 
 
Vi får se hur jag gör, något nytt måste jag nästan köpa mig eftersom att mina kläder jag har nu inte alls sitter bra och jag vill gärna vara bekväm i det jag har på mig.. annars är det inge kul alls.
 
Lillhjärtat ska ha antingen sin ida klänning mot att hon har vuxit i den eller så ska hon ha en röd klänning som hon fick utav Richard när hon var alldeles nyfödd..
Vi får se! på benen är det i varje fall klart vad hon ska ha! ett par vita strumpbyxor med ankstjärt såklart! Sedan får vi se om det blir en vit eller röd rosett på huvudet hennes..
 
Vad Patrik har tänkt att han ska ha på sig har jag inte heller någon aning om faktiskt det återstår att se! än så länge har vi några dagar på oss att leta efter rätt plagg..
Allmänt, Charlie 2-3 månader | |
#1 - - Victoria Boström :

Tips ☺️ 👉 http://www.kdapotek.se/barnbloggare

Upp